PORTFOLIO KMO'S

Nelson Group helpt diverse KMO’s in hun strategisch bedrijfsbeleid en marketingcommunicatie. In samenwerking met het instituut KIZOK en het KMO-innovatieproject Strategisch Innoveren Vlaanderen kunnen wij onze diensten tegen zeer scherpe tarieven aanbieden.

PUBLIEK &

NON-PROFIT

STEDEN &

GEMEENTEN

VASTGOED

(MULTI)

NATIONAAL

KMO'S

GEZONDHEID

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

BELKORN

OPDRACHT

profileren als ideale handelspartner voor biologische kinderkoekjes en natuurlijke suikervrije koeken

DOELGROEPEN

primair: aankopers van private label bio producten (EU markt)

secundair: consumenten van biologische producten en van natuurlijke producten zonder toegevoegde suikers

PLAN

positionering: ‘Best from nature. With passion since 1965.’

rebranding en nieuwe corporate identity (brand design – verpakking – communicatietools – website) webstrategie en beursparticipaties

RESULTAAT

internationale expansie door nieuwe private label contracten

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

NATUREBAY

OPDRACHT

introductie op de markt van biologische ‘natural drinks’

DOELGROEPEN

consumenten op zoek naar lekker EN gezond

voor distributie via drankautomaten: bedrijven, organisaties, scholen, zorgsector

PLAN

nieuw merk (brand design – vending-advertising – communicatietools - web) doelgerichte go-to-market strategie

RESULTAAT

eyecatcher op alle gebied: van merklancering tot duurzaam ondernemerschap

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

KELDERMANS

OPDRACHT

traffic naar de winkel

opstarten e-commerce

doelgroepverbreding en versterking van de positionering

DOELGROEPEN

consumenten - oostelijk deel Vlaams-Brabant en Limburg

3 merken - 3 doelgroepen

PLAN

geïntegreerde aanpak: lead generatie - conversie optimalisatie – experience marketing in de winkel

mix van online en offline (regionale radio en magazines, SEO/SEA, social media, E-mail marketing, webstrategie, instore beleving)

positionering als ‘Huis van vertrouwen’ met base line ‘Een hart voor uw interieur’

RESULTAAT
gerichte traffic: meer (en meer met het juiste profiel) bezoekers op de website, conversie-stijging, meerverkoop in de winkel

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

ACP

OPDRACHT

herpositioneren als milieubewust en duurzaam bedrijf dat CO2 recycleert en commercialiseert

groei door het promoten van nieuwe toepassingen

DOELGROEPEN

BTB diverse sectoren: beverages, voeding, chemie, transport, landbouw (EU markt)

PLAN

segmentatiebenadering naar verschillende doelgroepen

nieuwe corporate identity met baseline ‘Our co2mmitment’ (brand design – huisstijl – communicatietools - web)

ontwikkeling nieuw merk Ice-Shuttle voor toepassingen in transport

webstrategie en beursparticipaties en leadgeneratie acties

 

RESULTAAT

groei in nieuwe toepassingen met verhoogde toegevoegde waarde

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

CURIA

OPDRACHT

Curia profileren als ‘ondernemend’ advocatenbureau

DOELGROEPEN

multinationals, KMO’s, organisaties, overheden, particulieren

PLAN

nieuwe corporate identity (Brand design – website – brochures)

webstrategie en E-mail marketing

RESULTAAT

verdere expansie van het bureau

Nelson Group, Vaartdijk 3 bus 501, 3018 Leuven, T +32 (0)16 28 46 10

© Nelson Group 2014